وبلاگ ساخته شد

❤✨Sana✨❤ · 17:14 1400/05/03

.: به بلاگیکس خوش آمدید :.

تزیین پنجره:اگه پارچه بزرگی داردی مثلا برای میز بوده اما مامانتون ازش استفاده ای نمیکنه اونو به عنوان پرده جدید  استفاده کنید:) ☆♡☆

تزیین تخت خواب:بببینم شما هم مثل من از این رو تختی تون خسته شدید براتون راه حل خپبی دارم اگه همون پرده که نمیخواستید رو و میخوایند دور بندازیذ تزش بعنوان روتختی استفاده کنی برای هر فصل هم یه پتو خنگ انتخاب کنید.

 

تزیین مبل کوچیک اتاق:خب نظرتون درباره این مبل تون عوض شده من براتون راه حلی دارم اگه پتو یا پارچه کوچیکی دارید اونو بندازید روش و اگه یه متکایی طرح دار دارید رو مبل بزارید حالا مبلتون زیباست:)

تزیین کلید روشن کردن لامپ:اگه جلد کتاپ لید باگ یا پرنسس چیزی دارید به اندازه اون کلید روشن کردن لامپ ببردید و با چسب بهش بچسبونید

خب اینا رو خودم فهمیدم و یرای خودم انجام دادم خیلی عالی شد شما هم انجام بدید نویسنده هم قبول میشه:)

☆♡☆

تو وبلاگ های دیگنم هم میکنم